Політика підприємства у сфері якості.
Політика підприємства в галузі якості є основою стратегії розвитку та функціонування системи менеджменту якості, відповідає положенням міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та визначає шляхи розвитку підприємства
Керівництво підприємства гарантує:
- прояв лідерства керівництва, відданість цілям та контексту підприємства, підтримання етичних норм та культури підприємства.
- Постійне підвищення ефективності системи управління якістю;
- безпека і якість продукції, що випускається – як першорядне завдання виробництва підприємства;
- роботу в тісному контакті з кожним Замовником та Постачальником;
- постійний аналіз виробничої діяльності підприємства та прийняття рішень, заснованих тільки на фактах.
Політика в галузі якості та безпеки продукції, що випускається:
- Виробляти якісну продукцію, що задовольняє вимогам споживачів;
- точно дотримуватись технічних норм і вимог при виробництві продукції;
- Забезпечувати простежуваність процесів від отримання сировини до відвантаження готової продукції;
- відповідати вимогам Українського законодавства, а також вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015
У сфері персоналу:
- постійне вивчення персоналом підприємства принципів та завдань системи менеджменту якості;
- безперервне навчання всього персоналу підприємства з питань якості та безпеки продукції, що випускається, а також з професійних та суміжних областей діяльності;
- прояв творчості та інновацій у роботі підприємства, а також пошук шляхів для покращення;
- мотивацію співробітників до прийняття загальної відповідальності за якість та безпеку продукції та дотримання цілей та політики підприємства.
В галузі обміну інформацією:
- Підтримка відкритих та чесних взаємин зі споживачами, партнерами та постачальниками, працівниками організації;
- надання необхідної інформації щодо якості та безпеки виробленої продукції споживачам, за допомогою документальних угод, контрактів, специфікацій, порад щодо застосування;
- підтвердження забезпеченості персоналу підприємства інформаційними засобами та необхідними комунікаційними.
У роботі із споживачами:
- позитивний настрій та вжиття всіх необхідних заходів для задоволення потреб та очікувань клієнтів;
- Отримання зворотного зв'язку, при роботі зі споживачами
У роботі з постачальниками:
- відповідальний та суворий підхід до процедури вхідного контролю всієї сировини та допоміжних матеріалів;
- співробітництво тільки з перевіреними та затвердженими постачальниками.
У рамках соціальної відповідальності:
- дії відповідно до високих етичних стандартів формують культуру виробництва;
- Виконання вимог з охорони праці та безпеки працівників;
- інформування власників, партнерів та працівників про свою діяльність.
Найвище керівництво бере на себе відповідальність за виконання політики в галузі якості та безпеки продукції.
.